lørdag den 28. juli 2012

Avisen kom på besøg

Jeg fik en henvendelse fra avisen – om jeg kunne tænke mig at være med i en artikelserie om ”have-bloggere”. Journalisten var øjensynligt faldet for, hvordan jeg indretter haven – og især hvordan vores Junior Orangeri har en central plads i haven og vores liv.


Og i dag har vi så set resultatet af deres besøg. Hele to sider, på midtersiderne endda.

Artiklernes hovedpersoner har hver især valgt hvor de gerne ville fotograferes – og jeg valgte selvfølgelig trappen foran Orangeriet.

Hér er den skønneste plet – udsyn over haven, skygge fra træet og masser af hyggelig stemning.


Vi syntes det er fint hvad hun har fået skrevet, og det er sjovt at høre hvilke ord andre sætter på dét som fylder så meget i vores hverdag. Hvad er det mon som ”andre øjne” ser når de kommer til vores have, og hvad tænker de?


Men der var slet ingen tvivl om, at både journalist og fotograf syntes, at sådan et Junior Orangeri var en herlig ting…. Og en middagslur derude i februar måned. Dét kunne de vist også godt tænke sig.


Aviserne hvor artiklerne er blevet bragt er: Århus Stiftstidende, Viborg Stifts Folkeblad, Randers Amtsavis, Dagbladet Holstebro, Dagbladet Struer, Dagbladet Ringkøbing-Skjern og Folkebladet Lemvig.

Mange hilsner fra Susan Durup

*Fortsat god sommer*

1 kommentar:

  1. Hej Susan
    Det er bare fantastisk flot og sjovt for jer at det har udviklet sig sådan. Håber virkelig at I nyder sommeren.

    Mange hilsner fra Lone Nijenkamp

    SvarSlet