tirsdag den 23. april 2013

Stolt ejer af et junior orangeri

Hej Pavillon Danmark

Jeg købte i 2009 et Junior Orangeri af jer og har været utrolig glad for det siden.
Har fået rigtig mange positive henvendelser om drivhuset og må sige at det er noget af det bedste jeg har kastet penge efter :-)



Nu er det lige kommet med i en ny havebog hvor mit junior orangeri er vist på adskillige sider, desværre ville forfatteren ikke skrive firma navne i bogen, men der er et link til min haveblog.
Se lidt mere fra bogen her:
http://www.9haven.dk/ny-bog-havehuse-og-hyggekroge/

Mvh
Jesper, en glad ejer af et Junior Orangeri

1 kommentar:

  1. Hej Jesper
    Du kan tro jeg glæder mig til at få fingrene i dén bog.... Jeg læste om det på din blog, og blev jo straks fristet. Ja faktisk så var det jo din blog jeg nærmest "sugede" alt kraft ud af, dengang vi selv samlede inspiration. Og da det var blevet besluttet at det skulle være et Junior Orangeri fra Pavillon Danmark, så fik jeg ekstra travlt med at se ALLE detaljer på dine billeder. Så mange tak Jesper... tak for kigget dengang, nu - og fremover også i den flotte bog.
    mange hilsner fra Susan
    http://mylovinggarden.blogspot.dk/

    SvarSlet